Sunday, February 6

ya Rabb


Ya Allah hatiku terlalu banyak memikirkan tentang dunia sehingga melupakanMu

Ya Allah hatiku sentiasa runsing kehilangan dunia tetapi banyak mana akhirat yg hilang & aku buat tak tahu…

Ya Allah hati yg keras & berpenyakit cinta dunia ini hanya layak untuk dibakar berserta dengan sarungnya sekali (jasad) tetapi aku tak daya menahan api nerakaMu

Ya Allah bersihkanlah hati ini dari penyakit & campakkanlah padanya cinta padaMu

Sesungguhya semua cinta adalah sementara & menyakitkan melainkan cinta padaMu & cinta apa yg Kau suruh menyintanya…

Ya Allah aku tidak berputus asa untuk mendapatkan hati yg bersih & sihat untuk aku persembahkan pada Mu di sana… bantulah aku.. tolonglah aku.. jangan kecewakan ku Ya Rahman Ya Rahim

Only You, Allah… we belong 2 You… I’m Yours…please forgive me 4 the wrong things that I had done… only You, The Merciful One..
~Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger