Sunday, January 2

02012011

Assalamualaikum…
 Dengan nama Allah Yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang..
Syukur ke hdrat Dia Yg Maha Esa, masih lagi bernyawa, diberikan peluang untuk menebus segala khilaf lama… semoga terus istiqamah dalam melakukan sesuatu perubahan.. usah gusar, usah gelisah, usah takut,.. kerana setiap yg telah kita lakukan itu sentiasa diperhatikanNya.. sentiasalah percaya dengan jnji Allah.. ampuni aku.. berguguran air mata jatuh membasahi pipi, mentafsir, cuba memahami setiap ayat yg telah diutuskanNya dalam kitabNya.. Allah.. akan aku usahakan.. semoga aku kuat., teguhkanlah hatiku ini ya Allah.. janganlah aku terus menzalimi dri aku sendiri.. cukuplah semua cerita, kisah lama yg sudah menjadi sejarah.. ayuh, bangkit! Semoga drimu, diriku sentiasa mekar dgn rs ini.. rsa cinta terhadap Dia yg hakiki.. semoga hari2 mendatang dilalui dengan baik & melatih diri menjadi insan lebih baik.. tiada yg sempurna mlainkan Mu.. Engkau lindungilah ahli2 keluargaku yg jauh zahirnya tetapi sntiasa dekat di kalbu hmbaMu yg hina ini,.. buat drimu Umi yg sudah pergi meninggalkan dri yg lemah ini, smoga dikau bhgia aman sentiasa d sana., ditempatkn dlm klgn mereka yg b’amal soleh.. sungguh rindu..;( ampuni aku… kaulah ratu yg tiada galang  gntinya.. begitu juga buat ahli2 kluarga yg lain yg telah dahulu pergi.. suatu saat, pasti akn ak susuli… sekian..
"Jangan biarkan perahu hanyut tak berpenghuni nanti hanyutnya tidak singgah ke pelabuhan"
Bykkan istighfar win.. Be strong!~
(buatmu ibu:Aeman) 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger