Thursday, August 5

friEndshiP


Assalamualaikum... It was a long time for me not to update my blog... I am very sorry for the inconvenience... huhu... Let us move to our title today. I am not very sure when I got a message from a friend said that:... (in Malay, dgn izin...)

Persahabatan??
Ape makna perkataan tu? Kata orang, persahabatan itu indah.. Betul ke?? Bagi ku... Ungkapan itu Menyakitkan... Melukakan... Bila dikenang... Memang pedih... Sedikit demi sedikit... Racunnya merebak... Persahabatan... Memang mudah diungkap dengan kata-kata.. Contohnya, Aku rindu kau, Aku sayang kau, Tapi, tak semua orang yang dapat buat... Buat ape ada sahabat... Buat sakit hati jer... Aahhhhh! Serabut,... Memang serabut... Sekali terluka... Parutnya masih ada... Paling kurang pun... Kalau xder sahabat,bila kte susah... Kte lalui sendiri... Jatuh bangun xder orang tahu... Bagiku... Itu jauh lebih baik... Daripada ada sahabat... Ramai... Tapi, bila susah & senang... Xsape pon yang pandang... Kau adalah kau... Aku adalah aku... Aku dah ada dunia aku... Kau uruskan dunia kau... Itulah PERSAHABATAN...

*How I am supposed to do? maybe for somebody it is true... but, for me... I don't know... Maybe I had hurt too many people in this life... sorry for everything......T-T

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger